reklama

Verím Pane 2008

Už ako každoročne sa v Námestove konal kresťanský festival.Prišlo tam množstvo ľudí z celého Slovenska.Bolo super vidieť toľkých mladých ľudí pohromade.Mne sa tam veľmi páčilo.Keď som tam išiel ,tak to bolo skôr na zabitie nudy ,ktorá bola doma.Cez odchod ktorý sme museli podstúpiť z Námestova som cítil veľkú radosť zo všetkého, čo som zažil a zároveň veľký smútok,že to muselo všetko skončiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu

Najlepšie na Verím Pane neboli festvali ani iné vystúpenia a podujatia ,ale luďia s ktorými to všetko prežívame...Spoznal som veľa nových ľudí ,najviac ma teda prekvapili ľudia z východu,západné Slovensko sa musí ešte veľa učiť, lebo veľa pracovných miest a peňazí nie je nič, oproti tomu čo je v srdciach ľudí.Zahral som si ešte divadlo,ktoré malo nečakane veľký úspech,to bolo asi tým, že nás mala dobrá režisérka.Netreba inak zabudnúť ani na nočnú službu ,ktorú sme celú prekecali filozofickou debatou..:))Ešte bolo veľa daľšich super zážitkov,ale tie najkrajšie si chcem nechať pre seba....:)Keď som teraz doma a rozmýšlam nad tým všetkým,tak som dospel k záveru, že ak sa chceme približovať Bohu musíme vytvárať spoločenstvo.Musíme vykročiť k tomu druhému a podstúpiť riziko utrpenia.Veď s veľkou radosťou prichádza utrpenie...


Ivan Gábor

Ivan Gábor

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek hladajúci Pravdu,Lásku a Odvahu a Véľký Príbeh......... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu